Intrebari frecvente

1. De ce am nevoie pentru a inchiria un autoturism?
Va trebuii sa aveti in posesia dumneavoastra buletinul pentru a dovedii ca aveti minim 21 de ani sau minim 23 pentru masinile de clasa superioara si permis de conducere valabil cu minim 2 an vechime sau 3 ani la masinile de clasa superioara.

2. Cum pot intra in posesia masinii si de unde o ridic?
Dupa ce ati realizat rezervarea unul din consultantii nostri va va contacta telefonic pentru ca dumneavoastra sa confirmati comanda plus alte informatii aditionale. Daca nu sunteti disponibil sau solicitatii ca confirmarea sa fie trimisa prin e-Mail, atunci asa veti primii confirmarea, date cu privire la locul de unde va veti putea ridica masina, si informatii aditionale precum numere de contact pentru agentia Titan Rent a Car Romania, numele agentului care se va ocupa de livrarea autoturismului dumneavoastra.

3. Pot sa modific sau sa anulez o rezervare?
Da se poate sa modificati sau sa anulati o rezervare, dar va rugam sa ne anuntati cu minim 3 zile inainte ca masina sa fie livrata. Ne puteti contacta la numarul de telefon:+(4) 0721.816.075 dispnobil non stop. Modificarea sau anularea unei rezervari nu implica penalizari.

4. Unde se returneaza masina inchiriata?
Masina se returneaza la locul, data si ora indicata de client si mentionata in Contractul de Inchirieri Auto, fara consturi aditionale. Masina de asemenea poate fi returnata fara costuri aditionale la aeroportul Otopeni sau Baneasa intre orele 08:00 si 22:00. In intervalul 22:00 – 08:00 se platesc suplimentar 10 euro. De asemenea returnarea masinii se poate face oriunde in tara in functie de un tarif ce se stabileste in functie de locatie.

5. Ce include pretul inchirierii unui automobil?
Include: TVA, Casco-CDW & RCA, Rovigneta, kilometraj nelimitat, asistenta rutiera NON – STOP si masina la schimb in caz de accident sau probleme tehnice.

6. Se pot beneficia de reduceri la pretul de inchiriere?
Da, la rezervarea masini intrebati si cum puteti obtine reduceri.

7. Pot prelungi perioada de inchiriere a autoturismului?
Da, se poate prelugii perioada de inchiriere a autoturismului cu acordul obtinut din partea agentiei. Angajatii agentiei va vor informa si vor solicita plata unei sume pentru zilele de inchiriere suplimentare si pentru eventualele optiuni suplimentare solicitate de dumneavoastra.

8. Ce se intampla daca tin masina mai putin timp decat este prevazut in contractul inchirierii?
Pretul de inchiriere difera in functie de perioada de timp si din acest motiv agentia isi rezerva dreptul de a recalcula pretul serviciilor oferite. In cazul in care se constata un surplus agentia va va rambursa suma.

 

Putem fi contactati la:

Telefon NON-STOP: +(4) 0721.816.075
E-mail: office@titan-inchirieriauto.ro


Important !

Tariful fiecarei masini in parte include: TVA, Casco-CDW & RCA, Rovigneta, kilometraj nelimitat, asistenta rutiera NON – STOP si masina la schimb in caz de accident sau probleme tehnice.

De asemenea avem si oferte speciale la inchirierea de autoturisme, consultati site-ul nostru !